Bezpieczne zakupy
  • Płatność przez Autopay, Google Pay, Apple Pay, kartą, za pobraniem
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru dla konsumentów)
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Opinie o sklepie:
Allegro Ceneo
Producenci
Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Spakuj produkt, które chcesz zareklamować

2. Nadaj przesyłkę przez Wygodne Zwroty lub w inny dogodny dla Ciebie sposób na nasz adres:


pilociki.pl

ul. Ksawerów 21 bud. N
02-656 Warszawa
Tel. 606-200-000

 

Przed przystąpieniem do procesu reklamacyjnego zalecamy kontakt z nami telefonicznie (606-200-000) lub mailowo (sklep@pilociki.pl).

 

 

Reklamacja

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl